Met uw bijdrage kunnen wij als stichting onze en uw droom verwezelijken voor de vorming van een unieke collectie rail gebonden voertuigen in dit unieke stukje Nederland met haar rijke industriële geschiedenis.

Tijdens de operatie "van Zwart naar Groen" is in Limburg bijna alles verdwenen wat met de Nederlandse minbouw te maken heeft gehad, inclusief haar omvangrijke spoorweg net met al haar facetten. Nu, bijna 50 jaar na de mijnsluiting, probeert de SBM te redden wat er te redden valt, en deze in ere te herstellen. Di kan niet zonder uw steun!

Als tegen prestatie kunt u van de SBM verwachten; aantrekkelijke kortingen bij collega musea ( onder voorbehoud, waarover later meer ), Lezingen ( onder voorbehoud, waarover later meer ) en u wordt als eerste op de hoogte gehouden via persberichten,  een nieuwsbrief ( 4x per jaar ) en een jarlijks presentatie door het bestuur.

U kunt onze stichting voor een vast bedrag van €20,- per jaar al steunen!

Klik op de knop hieronder om via Paypal  €20 te doneren!

U kunt ook makkelijk zelf via bankoverschrijving uw bedrag doneren. Maak hiervoor minimaal €20 over op rekening:

NL84INGB0006306224 t.n.v. Stichting tot Behoud van Mijnlocomotieven o.v.v. donateur

BELANGRIJK: Stuur na uw betaling een email met daarin uw gegevens naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat u op de hoogte gehouden kunt worden.